Danışmanlarımızın sizinle irtibata geçmeleri için lütfen aşağıdaki formu doldurunuz.
Sektörde artan rekabet ve iletişim kanallarındaki çeşitliliğin artması ile firmaların müşterileriyle olan iletişimlerinde bir değişim yaşanıyor. Firmalar için artık tek bir mecra üzerinden müşterilere ulaşma dönemi tamamen bitti. Şartlar, dijital dünyada müşteriye ulaşmak için her an ve her yerde olmayı gerektiriyor. Çünkü müşterilerin ne zaman, nerede olduğunu kestirebilmek zor. Doğru müşteriye doğru zamanda ulaşabilmek için ortaya çıkan Dijital İş Yönetim Sistemleri firmaların ticari hayatlarına değer katıyor.
KOBİ’ler İçin Gelecek Dijital Dünyada
Bulundukları sektörde yeni olan ve KOBİ olarak nitelendirdiğimiz küçük ve orta ölçekli firmalar ancak tüm iş süreçlerini dijital bir dünya üzerinde kurguladıkları zaman başarıyı yakalıyor ve kalıcılığını sağlayabiliyor. Böylece şirketler, ticari ilişkileri güçlendirmek ve karlılığı artırmak için kullandıkları teknoloji, strateji ve uygulamalar ile ticari hayatlarında verimlilik ve süreklilik elde ederek gelecek hedeflerini güçlü ve kalıcı bir hale getiriyor.
KOBİ’leri Müşterileriyle Buluşturan Uygulama: CCM
Customer Communication Management (CCM), yani Müşteri İletişim Yönetimi teknolojileri, firmaların müşterileriyle olan iletişimlerinde en büyük yardımcı konumunda. Firmalar için geçmişte ve bugünde müşterileriyle iletişim kurabilmek ve bu iletişimi doğru yönetebilmek oldukça önemli. CCM, bu noktada devreye girerek fatura, sigorta poliçesi, kredi kartı ekstresi, müşteri mektubu gibi çeşitli mecralar ile müşterileriyle iletişim halinde olan firmalara, müşterileri için üretmiş oldukları bu dokümanları kişiye özel hazırlayarak daha etkili olmalarına imkân tanıyor. Üretilen doküman aynı anda farklı formatta (PDF vb.) hazırlanarak farklı kanallar (web, e-Posta, baskı, sms, fax vb.) üzerinden gönderilen kişiye özel bilgilere de yer verilerek ulaştırılabiliyor.
Bugün büyük holdingler ve orta ölçekli firmaların müşterileri ile kurdukları ilişkiyi en verimli ve en etkin hale getirmeleri CCM teknolojileri sayesinde çok daha kolay. Ticari hayatlarına yeni başlayan küçük ölçekli firmaların da, dijital iş süreçlerinde bir sonraki aşamada dahil olarak karlılıklarını artıracakları CCM uygulamaları, basit bir müşteri iletişimini karlı bir hale dönüştürüyor. Nasıl mı? İşte cevabı:
Müşteri İletişiminden Çok Daha Fazlası
Müşteriyle olan iletişimi pazarlamaya dönüştürmek mümkün. Firmanızdan hizmet alan bir müşteri için CCM uygulamaları üzerinden düzenleyeceğiniz basit bir faturayı dev bir pazarlama aracına dönüştürerek ekstra verim elde edebilirsiniz. Sadece faturaları değil kredi kartı ekstreleri, sigorta poliçeleri, müşteri mektupları vb. dokümanlarınızın tamamını bir pazarlama aracına dönüştürmenize imkân tanıyan CCM, ofislerdeki kâğıt tüketimini ve diğer operasyonel masrafları en aza indirerek hem doğaya hem de ekonominize katkıda bulunuyor.
CCM’in avantajlı dünyasıyla tanışmak ve teklif almak için buraya tıklayınız.