Sizi Arayalım

Danışmanlarımızın sizinle irtibata geçmeleri için lütfen aşağıdaki formu doldurunuz.

İlgilendiğiniz Çözümler
Bize nasıl ulaştınız?

Blog

Müşteri İletişim Yönetimi’nin (CCM) Sigorta Şirketlerine Kazandırdıkları

Okuma Zamanı: 3 dk.

Müşteri İletişim Yönetimi’nin (CCM) Sigorta Şirketlerine Kazandırdıkları

Müşteri memnuniyeti, iş dünyası var olduğundan beri kullanılan bir kavram. Fakat bu memnuniyeti sağlamanın yolları; gelişen teknoloji, değişen pazarlama ve satış algısı, müşterilerin beklentileri gibi durumlara bağlı olarak değişiyor.

Birçok sektörde olduğu gibi sigorta işinde faaliyet gösteren firmalar, yani sigorta şirketleri için müşterileri ile iletişimlerini çağa uygun bir şekilde gerçekleştirmek, şirketlerin varlıklarını başarılı ve kazançlı bir şekilde sürdürebilmeleri açısından önemli. Sigorta şirketleri, müşterileri ile hangi yollardan etkileşim içinde bulunuyorlar? Onlara gönderdikleri sigorta poliçeleri, bilgilendirme formları ve müşteri mektupları ile.

Müşteri iletişiminin omnichannel kanallar aracılığı ile yapıldığı -daha doğrusu yapılması gerektiği- günümüzde, CCM teknolojilerinin işlevi büyük. Omnichannel müşteri deneyiminde CCM’in neden şirketler için bir ihtiyaç olduğunu bu yazımızdan okuyabilirsiniz. Şimdi, Digital Planet’in CCM Çözümlerinin sigorta şirketlerine sağladığı faydalardan bahsedelim.

Dokümanların Tasarımı, Üretimi, Arşivlenmesi ve Toplu Gönderimi

Digital Planet’in CCM Çözümleri;

•Doküman tasarımını ve üretimini sağlayan DOC1,
•Dokümanları kayıpsız bir şekilde sıkıştırıp arşivleyen NetVault,
•Dokümanların farklı formatlarda toplu gönderilmesini sağlayan NetGateway’den oluşuyor.

Sigorta şirketinin kendi sisteminden çıkardığı dataya göre DOC1 ile tasarlanan ve üretilen sigorta poliçeleri, müşteri mektupları ve bilgilendirme formlarında, ad-soyaddan şirketin logosuna kadar, bilgilerin nereye ve nasıl yerleştirileceği, tamamen şirketin isteğine göre kişiselleştirilerek tasarlanıyor. Ayrıca daha önceden tasarlanıp üretilen dokümanlara müşterilerin doğum günlerine özel kutlama mesajları ya da indirim gibi dönemsel mesajları eklemek de mümkün.

NetVault ise üretilen bu dokümanları kayıpsız bir şekilde sıkıştırıp arşivliyor. Yazılımın akıllı arama motoru ile eski tarihli dokümanları bulmak sadece birkaç saniyenizi alıyor.
Omnichannel’ın pazarlama, satış ve müşteri iletişiminde yaşadığımız çağın trendi olduğundan bahsetmiştik. NetGateway; sigorta poliçelerini, müşteri mektuplarını ve bilgilendirme formlarını müşterilerinizle temasa geçtiğiniz SMS, e-Posta, faks gibi her kanaldan göndermenizi sağlıyor.

Bu üç CCM ürününün kapsamlarını ayrıntılı bir şekilde incelemek için tıklayın.

CCM Çözümlerinin Sigorta Şirketlerine Sağladığı Faydalar Neler?

•Baskıdan dijitale geçiş, hem giderleri azaltıyor hem de sigorta şirketlerinin çağın trendlerine uygun bir şekilde müşterileri ile iletişime geçmelerini sağlıyor.
•Bu çözümler tüm kanallarda tutarlı bir kişiselleştirilmiş müşteri deneyimi sağlayarak müşteri deneyimini geliştiriyor.
•Tüm dokümantasyon süreçlerini hızlandırıp kolaylaştırıyor. Yani zaman tasarrufu sağlıyor.
•Dokümanların hatasız bir şekilde üretilmesini, tasarlanmasını, arşivlenmesini ve gönderilmesini sağlıyor.
•Dokümanlar yasalara uygun şekilde hazırlanıyor.
•İletişimi kişisel ve dijital hale getirmesiyle müşteri bağlılığını arttırıyor.
•Sektörde rekabetçi kalıp yeni müşteri kazanmayı mümkün hale getiriyor.

Detaylı bilgi için: projectmanagementoffice@digitalplanet.com.tr

SON YAZILAR

1 Temmuz 2022 Tarihinde Kimler e-Müstahsil Makbuzu’na Geçecek?

29 Nisan 2022 DEVAMINI OKU

1 Temmuz 2022 Tarihinde Kimler Zorunlu Olarak e-Fatura ve e-Arşiv Fatura’ya Geçecek?

5 Nisan 2022 DEVAMINI OKU

1 Temmuz 2022 Tarihinde Kimler Zorunlu Olarak e-Dönüşüm’e Geçecek!

25 Mart 2022 DEVAMINI OKU
© Sovos Digital Planet 2022. Tüm Hakları Saklıdır.