Sizi Arayalım

Danışmanlarımızın sizinle irtibata geçmeleri için lütfen aşağıdaki formu doldurunuz.

İlgilendiğiniz Çözümler
Bize nasıl ulaştınız?

Blog

Müşteri İletişim Yönetimi’nin (CCM) Bankacılık Sektörüne Faydaları

Okuma Zamanı: 3 dk.

Müşteri İletişim Yönetimi’nin (CCM) Bankacılık Sektörüne Faydaları

Günümüz iş dünyasında müşteri memnuniyeti firmaların en öncelikli takip ettiği konuların başında yer almaktadır. Müşteri beklenti ve deneyimlerini ölçmek ve analiz etmek için en güncel teknolojiye sahip etkileşim araçları bankacılık sektöründe her geçen gün daha fazla yer almaktadır. Bu etkileşimi sağlamak için oluşan bir kavram: Müşteri İletişimi Yönetimi (CCM).

Birçok sektörde olduğu gibi bankalar için de müşterileri ile iletişimlerini çağa uygun bir şekilde gerçekleştirmek, şirketlerin varlıklarını başarılı ve kazançlı bir şekilde sürdürebilmeleri açısından önemlidir. Bankalar, müşterileri ile iletişime geçmek için ekstre, bilgilendirme formu, müşteri mektubu vb. bilgilendirme kaynaklarını hem geleneksel hem de dijital kanallardan sunmaktadır.

Müşteri iletişiminin omnichannel kanallar aracılığı ile yapıldığı, daha doğrusu yapılması gerektiği, günümüzde CCM teknolojilerinin işlevi büyük. Omnichannel müşteri deneyiminde CCM’in neden bankalar için bir ihtiyaç olduğunu bu yazımızdan okuyabilirsiniz. Şimdi, Digital Planet’in CCM çözümlerinin bankacılık sektörüne sağladığı faydalardan bahsedelim.

Dokümanların Tasarımı, Üretimi, Arşivlenmesi ve Son Kullanıcıya Ulaştırılması

Digital Planet’in CCM Çözümleri:

•Doküman tasarımını ve üretimini sağlayan DOC1,
•Dokümanları kayıpsız bir şekilde sıkıştırıp arşivleyen NetVault,
•Dokümanların farklı formatlarda son kullanıcıya gönderilmesini sağlayan NetGateway’den oluşuyor.

Bankanın kendi sisteminden ürettiği dataya göre, DOC1 ile tasarlanan ve üretilen ekstreler, müşteri mektupları ve bilgilendirme formlarında, ad-soyaddan bankanın logosuna kadar, bilgilerin nereye ve nasıl yerleştirileceği, tamamen bankanın isteğine göre kişiselleştirilerek tasarlanıyor. Ayrıca daha önceden tasarlanıp üretilen dokümanlara müşterilerin doğum günlerine, özel kutlama mesajları ya da indirim gibi dönemsel mesajları eklemek de mümkün.

NetVault ise üretilen bu dokümanları kayıpsız bir şekilde sıkıştırıp arşivliyor. Yazılımın akıllı arama motoru ile eski tarihli dokümanları bulmak sadece birkaç saniyenizi alıyor.

Omnichannel’ın pazarlama, satış ve müşteri iletişiminde yaşadığımız çağın trendi olduğundan bahsetmiştik. NetGateway; ekstreleri, müşteri mektuplarını ve bilgilendirme formlarını müşterilerinizle temasa geçtiğiniz SMS, e-Posta vb. her kanaldan göndermenizi sağlıyor.

Bu üç CCM ürününün kapsamlarını ayrıntılı bir şekilde incelemek için tıklayın.

CCM Çözümlerinin Bankacılık Sektörüne Sağladığı Faydalar Neler?

•Baskıdan dijitale geçiş, hem giderleri azaltıyor hem de bankaların çağın trendlerine uygun bir şekilde müşterileri ile iletişime geçmelerini sağlıyor.
•Bu çözümler tüm kanallarda tutarlı bir kişiselleştirilmiş müşteri deneyimi sağlayarak müşteri deneyimini geliştiriyor.
•Tüm dokümantasyon süreçlerini hızlandırıp kolaylaştırıyor. Yani zaman tasarrufu sağlıyor.
•Dokümanların hatasız bir şekilde üretilmesini, tasarlanmasını, arşivlenmesini ve gönderilmesini sağlıyor.
•Dokümanlar, yasalar mevzuata uygun şekilde hazırlanıyor.
•İletişimi kişisel ve dijital hale getirmesiyle müşteri bağlılığını arttırıyor.
•Sektörde rekabetçi kalıp, yeni müşteri kazanmayı mümkün hale getiriyor.

Detaylı bilgi için: projectmanagementoffice@digitalplanet.com.tr

SON YAZILAR

Sovos Digital Planet ile Adım Adım e-Dönüşüm’e Nasıl Geçilir?

8 Haziran 2022 DEVAMINI OKU

e-Fatura Hakkında Sıkça Sorulan Sorular

2 Haziran 2022 DEVAMINI OKU

1 Temmuz 2022 Tarihinde Kimler e-Müstahsil Makbuzu’na Geçecek?

29 Nisan 2022 DEVAMINI OKU
© Sovos Digital Planet 2022. Tüm Hakları Saklıdır.