Sizi Arayalım

Danışmanlarımızın sizinle irtibata geçmeleri için lütfen aşağıdaki formu doldurunuz.

İlgilendiğiniz Çözümler
Bize nasıl ulaştınız?

Blog

EngageOne On-Demand – Anlık Veri Üretiminde Gerçek Zamanlı En İyi Çözüm

Okuma Zamanı: 3 dk.

EngageOne On-Demand – Anlık Veri Üretiminde Gerçek Zamanlı En İyi Çözüm

Anlık iletiler için geliştirilen EngageOne On-Demand uygulaması; sunmuş olduğu yenilikler sayesinde, dağıtık yapıdaki organizasyonlar ile ilgili iş birimi kanallarından gelen istek, teklif ve diğer dokümanları anlık olarak üretebilme imkânı sağlıyor. Kamu hizmetleri başta olmak üzere bankacılık ve sigortacılık gibi sektörlerin müşterileriyle olan iletişimlerinde en çok yakındıkları; zaman kazanma, anlık güncelleme yapabilme, hızlı feedback alma gibi ihtiyaçlardan doğan EngageOne On Demand , Cloud (bulut) teknolojisi destekli hem çevrimiçi hem de çevrimdışı kullanma özelliği olan bir uygulama.

Müşteriler ile doğru, kişiselleştirilmiş ve etkili şekilde iletişime geçmeyi kolaylaştıran bu uygulamanın firmalara sağlamış olduğu en büyük avantaj ise; müşterileriyle olan iletişimlerinde gerçek zamanlı olarak oluşturulan dokümanları, kolay ve hızlı bir biçimde etkileşim sağlayacak bir hale getirebilmesi.

Bu sayede etkileşimde bulunan taraflar ilgili dosyaların içinde izin verilen yerlere güncelleme ve müdahaleler yapabilme imkânına sahip oluyor.

EngageOne On-Demand Tarafından Sağlanan Kolaylıklar

Müşteri verilerini ve özel içeriği çekici, uygun maliyetli aynı zamanda çok kanallı olarak uygulayabilmeye olanak tanıyan EngageOne On Demand;

• 3 aşamalı olarak çalışarak, gerçek zamanlı dokümanları (Word, PDF,UBL vb.) herhangi bir cihazda görüntülenmek üzere her formatta dizayn ediyor.

• İkinci olarak bu dokümanlara içeriği anlık üretmenize imkân tanıyor.

• Üçüncü aşamada ise istenilen kanallarla (E-posta, SMS, lokal baskı, arşiv vb.) gönderim sağlıyor.

• Elbette süreç bunlarla da bitmiyor. Gönderilen iletilerin ulaşıp ulaşmadığı, görülüp görülmediği, okunup okunmadığı gibi göstergelerin raporlarını da size sunabiliyor.

• EngageOne On-Demand uygulaması isteğe bağlı olarak, bu belgeleri bir kuyrukta tutabiliyor ve gerektiğinde ya da belirlenen bir tarih varsa toplu halde teslim edebiliyor.

• Karşı tarafa iletilen bu dokümanlar; incelenebilir, yanlış ise reddedilebilir ve orijinal kullanıcıya geri yönlendirilebilir bir özelliğe sahip oluyor.

EngageOne On-Demand Hangi Sektörlerde Kullanılıyor?

Müşteriyle iletişimin yoğun olduğu sektörlerin tamamı bu uygulamadan ciddi kazanımlar sağlayabiliyor.

EngageOne On Demand uygulamasının en verimli kullanılabileceği sektörler arasında bankacılık, sigortacılık, GSM şirketleri, Kamu kurum ve kuruluşları yer alıyor.

Sektörlerdeki kullanım alanlarına bakacak olursak;

Sigortacılık

o Poliçe Hizmetleri

o Alacak Yazışmaları

o Bilgi Talepleri

o Hoşgeldin Mektupları

o Müşteriye Sağlanan Faydaların Açıklaması

Finansal Hizmetler (Bankacılık)

o Kredi Kartı Anlaşmazlık Mektupları

o Kredi Verme Yazışmaları

o Onay Bildirimleri

o Kurumsal Eylem Bildirimleri

o Hesap Bilgileri

o Parolalar ve PIN’ler Telekomünikasyon / Kamu Hizmetleri

o Müşteri Hizmetlerinin Kuracağı İletişimler

o Vergilendirme Bilgileri

o Çalışan Bilgilendirme Mektupları

Detaylı bilgi için: ccm@digitalplanet.com.tr

SON YAZILAR

1 Temmuz 2022 Tarihinde Kimler e-Müstahsil Makbuzu’na Geçecek?

29 Nisan 2022 DEVAMINI OKU

1 Temmuz 2022 Tarihinde Kimler Zorunlu Olarak e-Fatura ve e-Arşiv Fatura’ya Geçecek?

5 Nisan 2022 DEVAMINI OKU

1 Temmuz 2022 Tarihinde Kimler Zorunlu Olarak e-Dönüşüm’e Geçecek!

25 Mart 2022 DEVAMINI OKU
© Sovos Digital Planet 2022. Tüm Hakları Saklıdır.