Danışmanlarımızın sizinle irtibata geçmeleri için lütfen aşağıdaki formu doldurunuz.
Birçok meslek grubu için zorunlu hale getirilen e-İmza sağlamış olduğu kolaylık sayesinde kullanımı giderek artan bir uygulama. Peki e-İmza nasıl alınır?
Nitelikli Elektronik Sertifika (NES) barındıran e-İmza, Türkiye’de yalnızca Bilgi Teknolojileri İletişim Kurumu (BTK) tarafından yetkilendirilmiş Elektronik Sertifika Hizmet Sağlayıcısı (ESHS) kurumlar tarafından sağlanır. Digital Planet, e-Güven ile gerçekleştirdiği iş birliği ile e-İmza tedariği konusunda müşterilerine aracılık hizmeti vermektedir.
e-İmza almak için hangi belgeler istenir?
• Bireysel başvurularda T.C. Kimlik Numarasının da yazılı olduğu nüfus cüzdan fotokopisi ile noter huzurunda imzalanacak NES Kullanıcı Taahhütnamesi’nin Digital Planet’e gönderilmesi gerekmektedir.
• Adreste kimlik kontrolü ve kurulum tercih etmiş olan başvuru sahibi, Digital Planet personeli adresine geldiğinde hazır bulunmalı ve nüfus cüzdan fotokopisini teslim etmelidir. Kimliğini tespit ettiren başvuru sahibinin, bir nitelikli elektronik sertifika kullanıcı sözleşmesi ve ekinde yer alan sertifika başvuru formunu doldurması ve imzalayarak onaylaması yeterli olacaktır.
• Kurumsal başvurularda, sertifika içerisine firma unvanı yazılması isteniyorsa, nüfus cüzdan fotokopisi ve NES Kullanıcı Taahhütnamesi’ne ek olarak Ticaret Odası Faaliyet Belgesi (aslı) ve imza sirküleri (aslı) gerekmektedir.