Sizi Arayalım

Danışmanlarımızın sizinle irtibata geçmeleri için lütfen aşağıdaki formu doldurunuz.

İlgilendiğiniz Çözümler
Bize nasıl ulaştınız?

Blog

CCM ve e-Dönüşüm İş Birliğinde Daha Fazla Hız Daha Fazla Performans

Okuma Zamanı: 2 dk.

CCM ve e-Dönüşüm İş Birliğinde Daha Fazla Hız Daha Fazla Performans

Geliştirmiş olduğu Müşteri İletişim Yönetimi – Customer Communication Management (CCM) ile 15 yılı aşkın süredir, şirketlerin müşterileri için oluşturdukları fatura, kredi kartı ekstresi, sigorta poliçesi gibi dokümanların kişiye özel bir şekilde hazırlanmasını sağlayan Digital Planet, 2008 yılında Elektronik Fatura Kayıt Sistemi (EFKS)’nin devreye girmesiyle ortaya çıkan e-Dönüşüm uygulamalarını CCM ürünlerine entegre ederek şirketlere büyük kolaylıklar sağlıyor.

Türkiye’de faaliyet gösteren 81 özel entegratör firma arasında e-Dönüşüm ve CCM uygulamalarını entegre bir şekilde kullanan ilk ve tek firma olan Digital Planet, sunmuş olduğu bu çözüm ile Türkiye’nin dijitalleşme hedefine de aynı şekilde destek oluyor.

CCM ve e-Dönüşüm Hizmetlerinin Birlikte Kullanılması ve Sağladığı Avantajlar

CCM uygulamaları firmalara aynı anda farklı formatlarda (PDF, UBL/e-Fatura vb.) doküman üretim imkânı sağlarken eş zamanlı olarak da tüm bu dokümanların farklı kanallar (e-mail, sms) yoluyla müşteriye ulaştırılmasına olanak tanıyor.

Aynı zamanda bu dokümanların kişiye özel üretilmesine ve fatura, sigorta poliçesi, kredi kartı ekstresi gibi dokümanların üzerinde, kullanıcıların geçmiş kullanımlarının karşılaştırılmalı grafik olarak gösterilmesine imkân veriyor. Böylece müşteriler yapmış oldukları kullanım, harcama vb. konularda daha detaylı veriler elde edebiliyorlar.

e-Dönüşüm uygulamaları CCM uygulamaları tarafından desteklendiğinde daha fazla hız ve performans imkanı sunuyor. Buna ek olarak da veriler e-Fatura, e-Arşiv vb. e-Dönüşüm ürünleri üzerinde kişiselleştirerek müşteriye ulaştırılıyor.

Ayrıca firmalar için bahsi geçen bu dokümanları (fatura, kredi kartı ekstreleri, sigorta poliçeleri ve müşteri mektupları vb.) üzerinde reklam ve ilanlarını paylaşarak bir pazarlama aracına dönüştürebilmeleri de mümkün.

360 Derece Pazarlama İmkânı

CCM uygulamaları farklı kanallardan gönderim imkânı tanıdığından, Omnichannel stratejisini de destekliyor. CCM uygulamasının sunduğu avantajlar sayesinde şirketler, müşteri yönetim süreçlerinde tüketiciyle tüm kanallar üzerinden iletişim sağlanması, bu sayede müşteri algısını arzu edildiği yönde değiştirilmesi ve ürünlerinin en doğru yöntemle pazara sunulabilmesi gibi hedeflere ulaşılabiliyorlar. Hem eski hem de yeni nesil pazarlama yöntemlerini bir arada müşteriye sunan CCM, böylece müşterinin tüm 360 derece pazarlama ihtiyacını karşılıyor.

SON YAZILAR

Sovos Digital Planet ile Adım Adım e-Dönüşüm’e Nasıl Geçilir?

8 Haziran 2022 DEVAMINI OKU

e-Fatura Hakkında Sıkça Sorulan Sorular

2 Haziran 2022 DEVAMINI OKU

1 Temmuz 2022 Tarihinde Kimler e-Müstahsil Makbuzu’na Geçecek?

29 Nisan 2022 DEVAMINI OKU
© Sovos Digital Planet 2022. Tüm Hakları Saklıdır.